perjantai 30. tammikuuta 2009

Olen pallokuningatar Milli


Olen Milli 4.v Rotuni on welsh corgi, cardigan. Tähän laumaan tulin Doriksen kanssa samaan aikaan ja olemme hyvät toverit. Koiramaista kisailua tulee enimmäkseen ruoasta, joten syömme eri huoneessa. Vettä juomme samaan aikaan samasta kupista. Minä olen pallojen perässä aika haka juoksemaan, potkaisemaan tassullani ja heittämään suullani. Doris ei juuri leiki palloleikkejä kanssani, mutta onneksi omistajani leikkivät. Doris kyllä resuaa kanssani aina silloin tällöin. Leikin joskus karusellia, ja juoksen pöhkönä ympyrää ja Doris saa leikissä aina olla se, joka koittaa komentaa, että älä laita päätä pyörälle. Tykkään lumimyrskyistä ja tuulesta kesällä. En tykkää kuumasta, enkä oikeastaan innostu sateesta tai uimisesta. Olen iloinen kun omistajani hieroo minua silloin tällöin tarvittaessa ja luotan häneen täysin. Minäkin olen saanut näyttelyssä Turussa ERI-4 ja omistaja oli iloinen. Emme ole kuitenkaan enää sinne välittänyt lähteä. Olen saanut kokeilla verijälkeä ja löysin lihat maasta ja popsin menemään. Omistaja juuri ja juuri kerkesi paikalle toteamaan että sinne meni. Minulla on leikkikavereitakin monenlaisia. Tässäkin talossa jossa asumme on paljon tilaa leikkiä, enkä hissiäkään pelkää. Paljon on koirakavereita. Viihtykää seurassamme.

Ei kommentteja: